Šta je to što nas greje?

Posted on Updated on

Došla je prava jesen. Moj pogled kroz prozor jutros se, umesto sa sunčanim prizorom na koji sam navikao,  suočio sa teškom novembarskom maglom.  Krenem sa buđenjem Hane pošto je tražila da ustane ranije očekujući od nje ozbiljan otpor. Umesto toga moja sedmogodišnjakinja veselo skače iz kreveta i pruža mi svesku.

„Molim te odcepaj prvi list“

Pogledam crtež sunca, lagano otkinem list i pružim joj ga nazad misleći da je ovo deo zaboravljenog domaćeg zadatka zbog kojeg je naručeno buđenje.

„To je za tebe“ – kaže mi sedajući na stolicu radnog stola. „Sada ću da dovršim domaći“

Šta da kažem, naslute deca kada vam je potrebno malo topline i znaju kako to da vam pruže. Zakačio sam crtež iznad svog radnog prostora. Očigledno nije ovo naše sunce koje se od ranog jutra bori sa niskim oblacima jedino koje može da nas zagreje…..

Image

2 thoughts on “Šta je to što nas greje?

    Sasa od Zivica said:
    новембар 23, 2013 у 7:08 pm

    Prica za lep dan.

    cy3a said:
    јануар 4, 2014 у 7:45 pm

    Дечија сунца најлепше греју 🙂

Оставите одговор

