Nova godina

Posted on

Posle osam godina najad 31. decembar ne provodim pritisnut poslom. Zaboravio sam kako izgleda ushićenje ljudi na ulicama, u kafićima, prodavnicama. Kako izgleda gužva u saobraćaju. Moram priznati zapitao sam se čemu sve to? Dečiji entuzijazam čekanja starca u crvenom odelu koji donosi poklone je opravdan, ali čemu se radujemo mi, odrasli?

Na zamišljenoj elipsi po kojoj ovaj naš svemirski brod kruži oko sunca izgleda da je neko obeležio tačku koja je u isto vreme i kraj i početak pa slavimo ulazak zemlje u novu orbitu oko sunca. Nije to. Nije to ono što radimo. Palo mi je na pamet jutros kako naše srce nije bunar bez dna u koje može stati beskonačno sreće i razočaranja, ljubavi i tuge, brige i čežnje. Potreban nam je jedan dan da ispraznimo sve ono što se u njega nagomilalo kako bi ga pripremili za ono što dolazi. Osetio sam to posle ludih provoda u najluđoj noći koji počinju da blede kada jutarnja svetlost počne da pere prazne ulice. Tromih udova, pospanih očiju i prazna srca hitao sam kući u krevet. Ispravite me ako grešim……..

Ovog poslednjeg dana ove godine zoru sam dočekao budan. Okrenuo sam kažiprst desne ruke prema srcu i u njemu prvo pronašao oproštaj za sve one koji su me ove godine povredili. Zatim sam oprostio sebi što sam dozvolio da budem povređen onda kada sam znao da će se to desiti. Na kraju sam u mislima zatražio oproštaj od svih onih koje sam ja povredio……

Oprostite mi i dozvolite mi da u novi krug uđem čista srca.

Hvala vam……

Želim vam sve najbolje…….

Слика

One thought on “Nova godina

    Negoslava said:
    децембар 31, 2013 у 5:40 pm

    lepo i… pridružujem se

Оставите одговор

