Rekvijem za Slađana J

Posted on Updated on

Pre nekog vremena Marina Majska se od svog prijatelja oprostila predivnim tekstom . Ostao sam ganut. Onog trenutka kada sam shvatio da mog prijatelja više nema, da mu je život skončao u prašnjavoj i mračnoj ulici daleko od njegovih najbližih ostao sam bez teksta. Oprostiće mi Marina, nadam se, što u njen tekst ugrađujem ono što osećam pošto ne znam kako bih to svojim rečima iskazao.

Pre no što napuste gnezdo vežbaju ptići svoja krila tako što ih šire i prkosno okreću u vetar. Na kraju dođe vreme kada stasaju i hrabro odlepršaju put visina. Vežbali smo mi, generacija 1976. svoja krila deleći gimnazijsku učionicu najgorih devedesetih godina. Na maturskoj ekskurziji, našem probnom letu, u mladalačkom zanosu pokorili smo Budvu i imali smo osećaj da ćemo tako jednog dana pokoriti svet. To je ono po čemu želim da se sećam svog druga, a ne po crnoj hronici iz dnevnih novina.
Teško mi je da verujem da nečije postojanje prestaje olako igrom slučaja. Kada me mračne misli pokore setim se Gandalfovih reči:

„Smrt je samo još jedna staza kojom svi moramo kročiti“ – Tolkin, Gospodar prstenova

Zato putuj druže svojom stazom, neka su ti mirni puti……

2 thoughts on “Rekvijem za Slađana J

    Marina Majska said:
    јануар 28, 2014 у 12:18 pm

    Igilanji… ne mogu da se ljutim jer si uklopio moj tekst u potpuno istu emociju. Ne želim da pamtim tugu… jer u njoj ničega za pamćenje i nema – hoću, kao i ti da pamtim sve ono što nas čini ljudima posebnim i vrednim. Našeg druga više nema u ovom fizičkom svetu, kao ni tvog, ali sve dok nas bude bilo da pričamo o njima, oni su tu… samo su malo otputovali, pa ne mogu da stignu na, recimo čašu vina u kafani… ali njihova mesta su zauvek njihova, kao što će jednog dana naša biti, ako smo u nečijim ostavili trag… Hvala ti Igore…

    igilanji responded:
    фебруар 4, 2014 у 6:10 am

    Hvala na razumevanju Marina. Ostaje samo da vreme ublaži tugu.

Оставите одговор

