Nestajanje

Posted on Updated on

Već godinama prvi topli majski dani ne pričinjavaju mi radost.  Čini mi se oduvek, pošto se i ne sećam kada je tačno počelo, s početka meseca ranim jutrom izvući će se iz kuće. Neće ga biti danima, a zatim će se neočekivano pojaviti na vratima, ispijenog lica i umornih očiju. Ćutke će se popeti u svoju sobu i tamo dane provesti zatvoren. Mimoilazićemo se kroz kuću kao duhovi, izbegavajući se na hodnicima, za vreme obroka, pred kupatilom.

Više i ne marim. Znam da svake godine u isto vreme kada mu dođe odlazi njoj. Ritual je uvek isti. Prvo će sumanuto juriti po gradu kako bi kupio sve ono što ona voli, ne da udovolji njoj koliko sebi. Torta od čokolade, džipsi majice u obližnjem butiku, diskove tek oformljenih grupa koji su odnedavno hit. A zatim će odlaziti njoj i u njenom zagrljaju provoditi noći onoliko koliko mu snaga dozvoli. Meni će se vraćati sa njenim mirisom koji će me danima gušiti svaki put kad napustim sobu. Svoje dane tada ću provoditi zagnjurena u jastuk čekajući da prođe. Ali čak i u zraku sunca koji se provlači kroz draperiju videću njen lik.

Na kraju se neće vratiti. Znam. Neko od službenika sa groblja nazvaće da mi kaže da ove godine na njen rođendan nisu uspeli da ga probude i da se čini da je međ poklonima koje joj svake godine donosi najzad pronašao svoj mir zagrlivši hladni nadgrobni kamen.

Nje više nema, kao i on i ja to osećam. Rodila sam je. Volela koliko i on. Ono što je ostalo je da svake godine u isto vreme svako na svoj način otćuti svoju bol unedogled, dok jednostavno ne nestanemo oboje……..

Tombstone

Оставите одговор

